Thursday 2 November 2017

Ubo capital binary options


UboCapital Review UboCapital Review UboCapital, który ma swoją główną siedzibę w Wielkiej Brytanii, jest brokerem opcji binarnych, który został niedawno uruchomiony. Firma twierdzi, że ich system transakcyjny opiera się na innowacyjnej platformie, która pomoże inwestorom w bardziej efektywnym handlu. Strona internetowa wydaje się być bardzo schludna i uporządkowana, jeśli jesteś przedsiębiorcą, możesz uznać tę jakość za całkiem ponętną. Trudno jednak stwierdzić, czy platforma transakcyjna naprawdę działa dobrze i czy jest niezawodny przez cały czas, czy też nie. Czy UboCapital jest oszustwem? Firma została niedawno uruchomiona i niewiele wiadomo na ten temat od tej pory. Dlatego zrozumiałe jest, że wielu handlowców obawia się tego. Oznacza to, że nie mamy wielu autentycznych referencji, na których opieramy nasz osąd. Ubo nie jest jeszcze regulowany ani licencjonowany. Mimo że mogą one być zgodne z UE, nic nie można powiedzieć na pewno, chyba że faktycznie mają licencję. Dlatego poczekaj, aż uzyskasz więcej informacji na ich temat. Główną cechą platformy transakcyjnej Ubo Capitals jest to, że ma platformę wolną od zakłóceń. Ponadto twierdzą, że mają innowacyjną platformę, która nie jest podobna do żadnej innej, i pomoże handlowcom znacznie łatwiej złożyć transakcje. W rzeczywistości platforma handlowa ma atrakcyjny wygląd, a większość inwestorów może uznać ją za całkiem przyjazną dla użytkownika. Na platformie dostępne są narzędzia do zarządzania ryzykiem, z których mogą skorzystać inwestorzy. Rodzaje kont i bonusy Na ich stronie internetowej nie ma kont demonstracyjnych. Jednak jeśli jesteś doświadczonym traderem, możesz nawet nie potrzebować konta demo. W przeciwieństwie do większości innych portali, Ubo ma 7 różnych typów kont. Oznacza to, że istnieje większa elastyczność w zakresie początkowego depozytu. Minimalne konto depozytowe nazywa się mikro konto, a maksymalne konto depozytowe to konto VIP z 250 000 początkową wartością depozytu. Jak zacząć Wykonaj następujące kroki, aby rozpocząć: Zarejestruj się 8211 Otwórz rejestrację na swoim portalu internetowym i uzupełnij dane. Wymień 8211 Dokonaj pierwszego depozytu i zacznij handlować. Wypłać 8211 Po dokonaniu transakcji i zdobyciu początkowych zysków, poproś o wypłatę. Procedury wpłat i wypłat Możesz zacząć od złożenia depozytu w wysokości 200, co jest minimalną kwotą depozytu w tym brokerze. Możesz użyć swojej karty kredytowej do złożenia depozytu lub możesz skorzystać z internetowego Moneybooker, CashU lub innych podobnych portali do przeniesienia. Przelewy bankowe są również dozwolone. Aby wypłacić środki, możesz poprosić o wypłatę. Środki mogą dotrzeć do Twojego konta w ciągu 10 dni. Możesz otrzymywać środki za pomocą przelewów bankowych lub innych metod, za pomocą których dokonałeś depozytu. Obsługa klienta Obsługa klienta jest jednym z ważnych czynników, które należy rozważyć przed zawarciem zaufania w brokerze online. Czy odpowiedzą na twoje wezwanie, gdy będziesz w potrzebie To jest prawdziwe pytanie. W tej chwili nic nie można powiedzieć o tym brokerze, ponieważ jest bardzo niewiele informacji na temat ich wyników. Są one jednak dostępne za pośrednictwem czatu na żywo, telefonu i adresu e-mail. Wniosek Po naszym eksperckim dochodzeniu, niezależnie testowaliśmy wszystkie usługi i funkcje, które UboCapital oferuje swoim handlowcom. Podaliśmy Ci najważniejsze informacje na temat UboCapital, a ogólny wniosek jest taki, że istnieje zdecydowanie więcej renomowanych brokerów niż ten o wyższym ogólnym wyniku. Nie możemy potwierdzić, że UboCapital jest oszustwem, ale nie możemy też zagwarantować jego bezpieczeństwa ani legalności. Prowadzimy ciągłe badania, aby znaleźć najbardziej legalnych i godnych zaufania Brokerów Opcji Binarnych, które zostały zatwierdzone jako bezpieczne i niezawodne. Zalecamy przejście do bezpieczeństwa lub wybranie wysokiego brokera na Top10BinarySignals Czy możesz zaktualizować informacje na swojej stronie internetowej. Dało mi to wiarę, że UBO Capital to legalna firma, jednak osobiście zajmując się nimi, mogę teraz potwierdzić, że UBO jest oszustwem. Proces wycofania w rzeczywistości nie istnieje i zostaniesz zignorowany, gdy poprosisz o zwrot pieniędzy. Linie telefoniczne nie działają, a moje badania doprowadziły mnie do adresu w Afryce Wschodniej. Zostałeś ostrzeżony. MOŻESZ ZWRÓCIĆ KAPITALĘ UBO Z TEJ STRONY. DZIĘKI NINIEJSZYM INFORMACJI I INNYM SERWISOWI DOPROWADZIŁEM DO WIERZENIA KAPITAŁU UBO BYĆ ORGANICZNYM AGENCJĄ BROKERA. SĄ NIEZAMERYKALIZOWANYMI SZYBAMI, KTÓRZY NIE DAJĄ MI POWRÓT MOICH PIENIĘDZY. SĄ SCAMMUJĄCYMI LUDZI WYKORZYSTUJĄCYMI METODĘ KOTŁOWNI, A TYM MÓWIJĄ, ŻE PRZEPRASZĄ SIĘ PRAWEM SEYCHELLES. PROSZĘ USUNĄĆ TE ODPADY PRZED INNYM NIEDOZWOLONYM OFIARĄ VICTIM CZYTA POWYŻEJ I BIERZE PLAN. KAPITAŁ UBO NIE JEST GENUINNY. Potwierdzam i zgadzam się z powyższymi plakatami, że UBO Capital jest operacją oszustwa. Po początkowym depozycie zażądali znacznego depozytu, nawet wywarli presję na zaciągnięcie kredytu bankowego, aby móc kontynuować. NIE zaczynaj od nich. Nie odbyłem szkolenia ani nie sprzedałem akcji lub odsetek uzyskanych przez tę firmę lub w moim imieniu. Odmawiają zwrotu początkowego depozytu i cała komunikacja z nimi doprowadziła do niczego. Inne osoby powinny zostać ostrzeżone. To co nie było widoczne na ich stronie, zanim oświadczyłem, to 8220Disclaimer8221, że są one strojem Islamskiej Wiary. Tam nazywa się rynki bogactwa online. Każdy o nich wie. Czy są one zgodne z prawem Richard 8211 tutaj jest nasza recenzja na temat rynku internetowego Wealth. Na razie informacja zwrotna od handlowców8217 jest pozytywna. Witam wszystkich gorąco polecam, ABY UNIKNĄĆ UBO CAPITAL. Po próbie wycofania się, dokonali nieautoryzowanych pozycji, co prowadzi do niewystarczających środków na koncie, więc nie mogą się wycofać. Po tym, jak poprosiłem o wycofanie, kilka dni później otworzyły długie pozycje w długoterminowym terminie wygaśnięcia. Pierwszy raz szczęśliwie udało mi się sprzedać pozycję z niewielką stratą. Ale po kolejnym wniosku o wypłatę zrobili to samo. Tym razem moja pozycja jest przegrana8230. Uwaga Wszyscy, którzy rozważają UBO Capital. Don8217zostań z nimi, po prostu wyrzucaj pieniądze do morza, tylko zespół wsparcia odpowiada, że ​​mówisz, że twój pośrednik skontaktuje się z tobą, ale nigdy tego nie zrobił, i nie jesteś w stanie się wycofać bez względu na to, co próbowałem 10 razy, i Ostatnim razem, podobnym do powyższego, pieniądze były inwestowane długoterminowo, i muszę ciągle resetować moje hasło, aby wejść, I8217m boi się, że pewnego dnia moje konto zostanie wyłączone bez otrzymywania niczego z powrotem Nie uważaj UBOCAPITAL, oni są oszustami. Zdeponowałem 6000, nie mogę wypłacić pieniędzy. Jeśli ktokolwiek może mi pomóc, to byłoby to naprawdę docenione. AKOCKapital Review GLOBAL CPL LIMITED. 20-22 WENLOCK ROAD, LONDON, UK. N1 7GU Tel. Wielka Brytania: 442038082378 Nowa Zelandia: 6444880359 Australia: 61283105790 Kanada: 14378868253 E-mail: supportubocapital Czat na żywo, formularz internetowy UBOCapital Opcje binarne Handel Jeśli zdecydujesz się na rozpoczęcie handlu z UBOCapital, wszystko, czego potrzebujesz, to otworzyć konto i zasilić je tylko 250. To sprawia, że ​​system transakcyjny jest dostępny dla wszystkich, w tym początkujących, którzy dopiero zaczęli odkrywać takie obszary, jak opcje cyfrowe. Jednak nawet doświadczeni użytkownicy poczują się z tym komfortowo. Przede wszystkim wynika to z faktu, że ten dostawca oferuje szeroki zakres opcji, a także daty wygaśnięcia od jednej minuty, a kończąc na znacznie dłuższym okresie. W porównaniu z innymi brokerami oferuje on nie tyle aktywów, ile innych. Jednak zawsze możesz wybrać osoby, które mogą Cię zainteresować. Wśród nich są na przykład takie akcje, jak Sbierbank, Rolls Royce, Apple i inne duże firmy. Ponadto można handlować indeksami, w tym tak dobrze znanymi i popularnymi jak Dubaj, Nikkei225 i Dow Jones. Możesz również używać par walutowych do handlowania. Oprócz czterech głównych walut, broker oferuje takie pary walutowe, które obejmują dolara nowozelandzkiego lub rosyjski rubel. Istnieje możliwość handlu towarami, takimi jak metale szlachetne, ropa i kawa. Minimalny depozyt UBOCapital Minimalna kwota depozytu UBOCapital na rozpoczęcie korzystania z tego brokera wynosi 250 USD. Podczas rejestracji musisz wybrać walutę depozytu. Oprócz dolara amerykańskiego możesz wybrać EUR. Po wybraniu waluty konta jej zmiana nie będzie dostępna. Bardzo łatwo jest zdeponować środki, ale nawet jeśli masz pytania zgodnie z tym, Twój menedżer konta pomoże Ci przejść przez ten proces. Również obsługa klientów lub dział księgowości pomoże ci w weryfikacji dokumentów i identyfikacji. Depozyty i wypłaty są dostępne za pośrednictwem różnych systemów, poczynając od najbardziej znanych jako przelewy bankowe, a kończąc na systemach płatności. W ten sposób możesz inwestować lub wypłacać pieniądze za pomocą VIS, Delta, Solo, Visa Electron, Diners, Switch, Maestro i MasterCard. Minimalny zakres transakcji rozpoczyna się od 25 dla opcji standardowych i 5 dla opcji szybkiej realizacji. Maksymalna kwota transakcji to 1000 (dla opcji Pair jest to 10 000). Rodzaje kont Ten broker jest jednym z tych, którzy zapewniają najbardziej dostępne środowisko dla wygodnego handlu. W ten sposób oferuje siedem rodzajów kont w zależności od wielkości inwestycji i potrzeb. Im bardziej prestiżowe i droższe konto, tym większe korzyści w porównaniu z innymi. Konto Micro jest najłatwiejsze i najtańsze. Minimalna kwota depozytu UBOCapital to tylko 250, dzięki czemu otrzymasz sygnały na żywo i codzienne aktualizacje rynku finansowego. Standardowa minimalna wpłata na konto to 500. Oprócz sygnałów na żywo otrzymasz osobistego brokera i materiały instruktażowe. Złotą wpłatę na konto zaczyna się od 1 000, z którą masz wybór otrzymania 50 bonusów powitalnych lub 2 transakcji bez ryzyka. Ponadto zapewnia właścicielom osobiste sygnały i szkolenia handlowe. Konto Platinum kosztuje 5 000 USD i jest odpowiednie dla tych, którzy zdecydowali się na poważniejsze transakcje i będą korzystać z dodatkowych korzyści, takich jak zaawansowany program edukacyjny i zarządzanie ryzykiem. Bonus powitalny jest wyższy niż poprzedni jeden bonus na koncie ndash 75 (lub 5 transakcji bez ryzyka). Minimalna inwestycja na koncie diamentowym to 50 000. Będziesz mieć dostęp do takich opcji, jak sesje transakcyjne 1-na-1, zaawansowana edukacja, VIP expedite depositwithdrawal i 100 bonusów (lub 10 bezpłatnych transakcji bez ryzyka). Konto Elite zostało stworzone specjalnie dla zaawansowanych handlowców, zawiera kilka ekskluzywnych funkcji dla 100 000 inwestycji. Są to handel, doradztwo i szkolenia, aż do osiągnięcia poziomu Pro, 150 bonus20 darmowych transakcji na ryzyko. Konto VIP (250 000 depozytu) jest tworzone dla większości zdeterminowanych klientów, a dla wyłącznych korzyści powinieneś skontaktować się z menedżerem. UBOCapital Wycofanie W opcjach cyfrowych, podobnie jak w przypadku każdej inwestycji finansowej, głównym celem jest zarabianie pieniędzy, a jednym z najważniejszych problemów handlowców jest proces wycofywania pieniędzy. Aby zminimalizować takie obawy, firma ta zapewnia proces wycofywania UBOCapital, który jest skuteczny i całkowicie bezbolesny. Wystarczy, że złożysz wniosek o wypłatę UBOCapital ze swojego rachunku handlowego, a po zatwierdzeniu wniosku wszystkie Twoje zyski będą dostępne za około 10 dni. Oprócz tego łatwego i bezstresowego procesu, handlowcom oferuje się zwroty nawet do 91. Tak wysokie wypłaty powodują, że ta firma jest jednym z najbardziej pokaźnych brokerów w branży opcji binarnych. Jeśli chodzi o premie, broker oferuje je osobiście, bez przymusu i tylko na żądanie. Bardzo często dzieje się tak dlatego, że użytkownicy nie czytają umowy użytkownika, w wyniku czego nie mogą wypłacić pieniędzy ani bonusów. Fundusze te można wypłacić po przyznaniu określonej kwoty opcjom związanym z handlem. Zgodnie z warunkami brokera, musisz dokonać obrotu dwadzieścia pięć razy za każdą 1 premię dolara amerykańskiego. Broker zwraca uwagę na fakt, że handlowcy nie powinni stawić czoła temu problemowi, więc wszystko co dotyczy bonusów jest określone w warunkach i warunkach wyboru na stronie internetowej. Broker nie pobiera żadnej opłaty od inwestorów, ani za inwestowanie, ani za wycofanie UBOCapital. Wyjątkiem są tylko wypłaty przelewem, które wymagają 25 opłat. UBOCapital Scam Podsumowanie naszej recenzji UBOCapital. let39s dyskutować o możliwości uzyskania oszustwa UBOCapital. Firma jest całkowicie nowa i nie jest jeszcze dobrze znana, dlatego trudno jest znaleźć opinie użytkowników w Internecie. Tak więc, niestety, nie możemy ocenić, czy istnieje oszustwo UBOCapital, czy też nie, ponieważ nie ma dowodów na jego podejrzaną aktywność. Ten broker opiera się na jednej z najpopularniejszych dostępnych platform transakcyjnych i nie ma potrzeby pobierania oprogramowania. Ta platforma jest nowoczesna, prosta, zachęcająca i ogólnie po prostu bardzo przyjazna dla użytkownika, dzięki czemu handel dla początkujących jest przyjemny i łatwy. Strona ma nowy wygląd, który jest najnowocześniejszy i niezwykle atrakcyjny dla użytkowników. Podczas przeglądania go będziesz niewątpliwie pod wrażeniem jakości i designu. Wiele profesjonalizmu i myśli poszło w projekt strony internetowej z naciskiem na to, aby była ona jak najbardziej przyjazna dla użytkownika. W ten sposób można powiedzieć coś o przekręcie UBOCapital Jeśli te czynniki są dla Ciebie ważne i szukasz niezawodnego brokera, to UBOCapital jest właśnie tym, na co czekałeś. TOP CHIEF BINARY OPTIONSUboCapital Review Odwiedź stronę UBOCapital Witam każdego mam problem i chciałbym usłyszeć od każdego, kto miał do czynienia z UboCapital (nie jestem pewien, czy mogę umieścić mój e. mail tutaj), ale ułoży go na dole mimo to Aby rozpocząć w listopadzie ubiegłego roku, dostałem e-mail, który dotyczył oprogramowania do automatycznego handlu, które miało mi przynieść dużo pieniędzy, więc sfinansowałem swoje konto kwotą 250 i włączyłem je tylko po to, by stwierdzić, że nie zrobił tego, jak się spodziewałem, straciło więcej wtedy skontaktował się z nim pośrednik i przydzielono mi menedżera konta, Bena Coopera. Po kilku rozmowach telefonicznych powiedział mi, że gdybym wrzucił 5000, zamieniłby dla mnie pieniądze i dałby mi dobre pieniądze, gdzie pójdzie dobrze i uczciwie a następnie zadzwonił do mnie i powiedział, dlaczego nie dostać karty kredytowej i użyć jednej elses pieniędzy Powiedział mi następnie, że zamieniłby moje konto na miesięczne basy i że będę w stanie wypłacić co miesiąc, aby zapłacić kartą kredytową, a niektóre za sam myślałem, że to dobry pomysł i otrzymałem limit kredytowy 20.000 i zdeponowane na moim koncie Wszystko poszło dobrze przez pierwsze kilka tygodni, a on zrobił mi nieco ponad 5000, co było świetne Więc tuż przed Bożym Narodzeniem zadzwoniłem do Bena na Skype I powiedziałem, że muszę dokonać wypłaty, aby zapłacić kartą kredytową, Jego słowa brzmiały: W porządku, kolego, muszę uciekać na kolejne spotkanie. życzę Wesołych Świąt i wspaniałego Nowego Roku. Czekałem, ale nie mam pieniędzy Więc zalogowałem się na moje konto tylko po to, aby odkryć, że całe moje saldo zostało wystawione na 12 transakcji Ale jest linia chrupania Transakcje zostały wprowadzone na cały rok Więc innymi słowy z datami zapadalności 30 grudnia tego roku Moje serce zatonęło Jak to się mogło stać, jest trochę rozczarowania i gniewu Teraz muszę zapłacić kartą kredytową z własnej kieszeni, na którą nie stać mnie, a następnie spróbowałem skontaktować się z firmą i spróbować rozmawiać kierownik Wszystko, co mi powiedziano, to to, że musiałem poczekać, aż mój menedżer konta wróci. Próbowałem wysyłać mu e-maile bez sukcesu. Więc musiałem poczekać do 12 stycznia do tego czasu moja krew się gotowała Więc kiedy on się skontaktował Pozwól mu go mieć Nie powiem, jak go nazwałem Ale Mongrel Bastard to kilka słów, których użyłem pośród wielu innych, a następnie powiedziałem mu, aby anulował transakcje, które wiem, że może Ale nie mogę, on odmówił Powiedział mi, że wszystko było w porządku i nie martwił się, że dostał mnie do klubu VIP i jestem Zarabiać dużo pieniędzy Nie podobało mu się, kiedy nazwałem go kłamiącym draniem Więc musiałem to zostawić, a potem wysłałem mu e. mail około miesiąca później z moim rachunkiem karty kredytowej za prawie 400. Zadzwonił na skype I powiedział mu ponownie, aby anulował transakcje, ale odmówił ponownie, ale powiedział, że odwołał, ale wróciłbym tylko o 200 i straciłbym resztę, której nie lubił, gdy nazwałem go złym drania Fing. Muszę jednak przyznać, że zadzwonił do mnie następnego dnia i powiedział mi, że rozmawiał z działem finansowym i wysłał mi pieniądze na zapłacenie karty kredytowej za miesiąc, który przybył kilka dni później próbowałem zalogować się na moje konto zmienić hasło, ponieważ nie chcę, aby handlował moim kontem, ale został zablokowany. Wysłałem mu wiadomość na skype, pytając dlaczego, ale on nigdy nie odpowiedział, że jestem w kontakcie z moją firmą obsługującą karty kredytowe, byli bardzo pomocni i robią wszystko, co mogę, chciałbym to zrobić dalej, ale nie wiem, jak i co robić dalej Więc wszelkie dalsze informacje byłyby pomocne Czekam na twoje odpowiedzi Pozdrawiam Richard Caldwell akaroa59yahoo. au Email supportubocapital Witryna UboCapital Phone ZJEDNOCZONE KRÓLESTWO - LONDYN. 442038082378 NOWA ZELANDIA - WELLINGTON. 6444880359 AUSTRALIA - SYDNEY. 61283105790 KANADA - TORONTO. 14378868253 Otworzyłem konto w UBOCapital w grudniu 2018 r. Z niewielką kwotą na początek (300) - tylko po to, aby zobaczyć, jak się sprawy mają. Mój menedżer konta (Richard Edison) obiecał zarządzać moim kontem i handlować dla mnie. Zaczęło się dobrze, a moje konto zwiększyło się do 365 w ciągu kilku tygodni. Nagle zatrzymał się. Kiedy po miesiącu wysłałem mu wiadomość, że wciąż jest na moim koncie, nie było odpowiedzi. Spróbowałem ponownie tydzień później: nadal nie ma odpowiedzi. Ani od działu wsparcia. Napisałem więc do Edisona, prosząc go, aby nie otwierał dalszych transakcji na moim koncie i złożył wniosek o wypłatę - to zostało całkowicie zignorowane. W kolejnych miesiącach wielokrotnie składałem wnioski o wypłatę (tylko za zainwestowaną kwotę) i próbowałem skontaktować się z działem zgodności. Po prostu zignorowali moje e-maile i nadal anulowali moje wnioski o wycofanie (wszystkie 4). Nagle dostałem w tym tygodniu list od Edisona, który powiedział, że zamierza umieścić na moim koncie transakcje (mimo że już wyraźnie mu zabroniłem). Napisałem ponownie, mówiąc: "Nie ma więcej transakcji, po prostu chcę się wycofać i zrezygnować. Ale całkowicie to zignorował, otworzył kilka transakcji, z których większość straciła, wymazując jedną trzecią mojego konta. W moich oczach są to zwykli oszuści - nie tylko nie zawracają sobie głowy odpisywaniem na e-maile, ale całkowicie ignorują życzenia klientów i nie pozwalają ci wypłacić pieniędzy. Ich wsparcie (czat online itp.) Jest absolutnie przerażające - jeśli w ogóle można to nazwać wsparciem. Tak więc, moja rada dla każdego, kto rozważa inwestowanie swoich ciężko zarobionych pieniędzy w tych ludzi: Bądź czysty i URUCHOM ZNAJDŹ tak szybko, jak to możliwe Pobierz kod widgetu Forex Recenzje i oceny Forex Testy wydajności Forex Traders Court Forex Trading Edukacja i fora społeczności Forex Kalendarz i Narzędzia kopiuj Copyright ForexPeaceArmy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi Armii Pokojowej Forex. Wszelkie prawa zastrzeżone na mocy prawa Stanów Zjednoczonych i prawa międzynarodowego.

No comments:

Post a Comment