Sunday 3 December 2017

System handlu i rozrachunku z otcei


Giełda OTC w Indiach Giełda OTC w Indiach znana również jako Giełda w Indiach lub OTCEI została utworzona, aby umożliwić przedsiębiorcom prowadzącym zaawansowane technologie pozyskanie finansowania na rozwój nowych produktów w sposób opłacalny oraz zapewnienie przejrzystego i wydajnego handlu system dla inwestorów. OTC Exchange Of India została założona w 1990 roku na podstawie Companies Act 1956 i została uznana przez Ustawę o regulacjach kontraktów papierami wartościowymi z 1956 roku jako giełda. Ma wzór na wzór rynku NASDAQ i wprowadził kilka innowacyjnych rozwiązań na indyjskie rynki kapitałowe, takie jak: oparty na ekranach ogólnokrajowy sponsor sponsorowania na rynku firm, co czyni mniej handlującym papierem wartościowym Wśród ważnych spółek giełdowych w ramach giełdy OTC w Indiach są VIP, Advanta , Płytki Sonora Genialna woda mineralna, itp. Wymiana Exchange Brokerów Indii Istnieją trzy rodzaje pośredników - Dystrybutorzy Członkowie Sponsorzy Usługi giełdy OTC w Indiach Giełda Indii wprowadziła pewne nowe koncepcje w indyjskim systemie transakcyjnym: ogólnopolski handel oparty na ekranach znany jako OTCEI Zintegrowany System Zautomatyzowanych Papierów Wartościowych lub OASIS Market Making Sponsoring firm Handel odbywa się za pomocą certyfikatów akcji Tygodniowy cykl rozliczeń Krótka sprzedaż Handel demast za pośrednictwem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych Limited dla wygodnego handlu elektronicznego Podtrzymywanie z National Securities Clearing Corporation Ltd dla Clearing. Giełda OTC w Indiach Handel papierami wartościowymi Giełda OTC w Indiach zaprojektowała obrót instrumentami dłużnymi powszechnie znanymi jako obligacje PSU, a także w udziałach spółek nienotowanych na giełdzie. Promotorzy giełdy OTC w Indiach Niektóre z wiodących instytucji finansowych w Indiach, które promują giełdę w Indiach, są podobne: Unit Trust of India ICICI Industrial Development Bank of India SBI Capital Markets Limited Industrial Finance Corporation of India Korporacja Ubezpieczeń na Życie w Indiach Canbank Financial Services Limited General Insurance Corporation w Indiach, jej spółki zależne OTC Exchange of India Grievance Cells Giełda OTC w Indiach wprowadziła otwarcie Investor Grievance Cells w czterech miastach Metro w Indiach, aby ponownie złożyć skargę od inwestorów przeciwko brokerów i ich spółek notowanych na giełdzie. Siedziba: 9293, Maker Towers, F Wing, Cuffe Parade, Mumbai - 400 005. Telefon. (91) - (22) -22188164, 22188165 Faks. (91) - (22) -22188012, 22188503 E-mail. adminotcei Witryna. otceiTrading w segmencie wystawionym na sprzedaż odbywa się za pośrednictwem systemu OASIS, obejmującego hybrydową metodę transakcyjną, która łączy najlepsze cechy systemów opartych na wycenach i zarządzaniu zamówieniami. Cykl handlowy trwa od piątku do czwartku, od 10 do 16:30 w poniedziałek-piątek. Jak kupić Scrip na OTCEI Inwestor podchodzi do każdego z brokerów (Dealerzy Członkowie) i wyświetla ekran wyświetlający najlepsze aktualne oferty cenowe. Inwestor może złożyć zamówienie, aby dopasować najlepszą ofertę lub najlepszą stawkę zamówienia. Alternatywnie zlecenie można wprowadzić dla innej stawki niż obecnie dostępna, przy czym zlecenie jest realizowane na podstawie odpowiedniego zlecenia otrzymanego w tym samym okresie rozliczeniowym. Inwestor może również zawrzeć transakcje spekulacyjne, kupując najpierw, a później dokonując korekty transakcji po wyższej cenie (kupowanie do przodu) lub sprzedając pierwsze i podnosząc wartość później, po niższej cenie (krótka sprzedaż). Oszczędzanie Otcei, zabijanie jego celów OTCEI nie powiodło się z dwóch głównych powodów. Po pierwsze, żaden z uczestników rynku OTCEI nie osiągnął znaczących zysków. Emitenci stwierdzili, że marketing ich emisji na OTCEI nie jest łatwy. Ani wpis nie daje im żadnej reklamy. Niektóre z potencjalnych emitentów wybrały zatem ścieżkę do zawyżania kapitału i poszukiwania na giełdzie. Inwestorzy praktycznie nie mieli żadnych wartościowych zysków z akcji OTCEI, z kilkoma wyjątkami. Wskaźnik OTCEI Composite Index, który osiągnął najwyższą wartość około 380 w październiku 1994 r., Wynosi obecnie około 100. Pośrednicy, czy to członkowie, czy dealerzy, również nie osiągnęli większych zysków, a odpowiedzialność spoczywa na nich w kategoriach sponsoringu i Tworzenie rynku o niskich spreadach okazało się wymagające. Większość z nich zapisała się na maklerów giełdowych, ponieważ dealer był dostępny dość łatwo i raczej tanio, w porównaniu do członkostwa w innych giełdach. Po drugie, procedura obrotu i rozliczenia na OTCEI jest dość uciążliwa, a wymogi rejestracyjne okazują się odstraszającym dla inwestorów i odrzutem ciągłego rozliczenia T3, jak wskazał Komitet Dave'a, uciążliwa odpowiedzialność za systemy wsparcia, takie jak depozytariusze , izby rozrachunkowe i banki poza zapleczem handlowym. Kilka z 16 zaleceń wydanych przez Komitet Dave'a w celu reanimacji OTCEI są bez wątpienia istotne. Istotnym z nich jest lista spółek, które nie spełniają kryterium Sebi w postaci trzyletniej dywidendy, płacąc rekordowe przesunięcie systemu rozliczeń z T3 na T5 w odniesieniu do papierów wartościowych notowanych na giełdzie i pozwalające na cotygodniowe saldowanie transakcji w miejscu codziennej kompensaty w dozwolone papiery wartościowe. Również w tej samej kategorii znajdują się inne sugestie, takie jak bardziej aktywna rola dla instytucji promujących, które mają ustanowić specjalny fundusz w wysokości 50 crore-100 crore na inwestycje w zasadniczo silne akcje notowane na OTCEI i udzielanie gwarancji na OTCEI na modernizację technologii itp. Jednakże, zalecenie, aby wszystkie spółki, które nie spełniają kryterium posiadania co najmniej pięciu akcjonariuszy publicznych, dla każdej oferty kapitału netto o wartości 1 lakh podanej do publicznej wiadomości, dana opcja poszukiwania wykazu na OTCEI, nie jest właściwa. W rzeczywistości wytyczne Sebi wymagają modyfikacji, ponieważ muszą zostać proporcjonalnie zharmonizowane z wytycznymi dotyczącymi przydziału akcji. Związane z tym zalecenie, że spółki wycofywane z innych giełd papierów wartościowych z przyczyn innych niż brak transakcji, może być zarejestrowane w OTCEI w systemie opartym na zamówieniach w odrębnej kategorii spółek notowanych na giełdzie, nie jest w dobrym guście. OTCEI z pewnością nie może być traktowane jako zwałowisko. Takie spółki powinny być notowane na OTCEI wtedy i tylko wtedy, gdy wycofanie z obrotu wynika z niskiego poziomu kapitału spółek. Zalecenie Komitetu dotyczące usunięcia górnej granicy Rs 25 crore za umieszczenie w wykazie na OTCEI wykracza poza cel, dla którego została ustanowiona wymiana. Zalecenie, aby zezwolić na handel akcjami spółek niestabilnych na OTCEI, z mniejszym ujawnieniem informacji jest mizerne z poważnymi konsekwencjami, takimi jak manipulacja i wykorzystywanie informacji poufnych, bez żadnych przepisów karnych, ponieważ wykraczają one poza zakres Sebi . Konieczne jest zatem zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń przed nadużyciami, zanim zezwolimy na obrót takimi akcjami. Najbardziej nieuzasadnioną rekomendacją Komitetu jest wprowadzenie instrumentów, takich jak kontrakty terminowe i opcje, kontrakty terminowe na akcje, inne formy transakcji terminowych, pożyczki na akcje itp. Są to wysoce skomplikowane projekty, które wymagają dobrze zaplanowanego i w pełni strzeżonego system do działania. Na początku zaawansowanych rynków istnieją odrębne organizacje prowadzące szkolenia w zakresie tych instrumentów. OTCEI jest, delikatnie mówiąc, po prostu nie wymianą na te instrumenty. W kilku krajach na świecie podejmowane są stałe wysiłki na rzecz rozwoju rynku drugiego rzędu, aby zaspokoić potrzeby małych firm. W USA rynek Over-The Counter (OTC) regulowany przez National Association of Securities Dealers (NASD) funkcjonuje od dłuższego czasu. To był główny rynek dla nowych i rozwijających się firm. NASD wprowadziło w 1971 r. Elektroniczny system notowań o nazwie National Association of Securities Dealers Automatic Quotations (NASDAQ) z określonymi normami obrotu. Podczas gdy na rynku OTC notowanych jest ponad 50 000 akcji i obligacji, NASDAQ ma około 5 000 notowanych papierów wartościowych. W Wielkiej Brytanii rynek nienotowanych papierów wartościowych powstał w listopadzie 1980 r., Aby zaspokoić potrzeby małych firm. Następnie utworzono trzeci rynek dla jeszcze mniejszych firm. Ponieważ oba te próby nie wzbudziły odpowiedniego zainteresowania, w czerwcu 1995 r. Giełda londyńska ustanowiła Alternatywny Rynek Inwestycyjny jako giełdę drugiego szczebla, aby zapewnić małym, młodym i rozwijającym się spółkom narzędzie do pozyskiwania kapitału i systemu obrotu pod jego nadzorem . Alternatywny rynek inwestycyjny okazał się sukcesem w krótkim czasie. Nie może być dwóch opinii na temat tego, że OTCEI musi odnieść sukces, ale musi osiągnąć cele, dla których zostało powołane. Poza kilkoma przydatnymi sugestiami konstruktywnymi, które zostały przedstawione przez komitet Dave, które są zgodne z tymi celami, istnieją cztery inne obszary oporowe wymagające koncentracji wysiłków. Po pierwsze, OTCEI nie został wprowadzony do obrotu prawidłowo. Konieczne są agresywne działania marketingowe mające na celu edukację zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Po drugie, przepisy Sebi dotyczące przejmowania spółek nie powinny mieć zastosowania do spółek OTCEI przez okres co najmniej 10 lat od daty umieszczenia na giełdzie. Kilku zawodowo wykwalifikowanych i technicznie rozsądnych, ale słabych finansowo przedsiębiorców obawia się tych przepisów. Po trzecie, animatorzy rynku muszą być finansowani przez system bankowy w sposób swobodny, najlepiej w skali wyznaniowej. Wreszcie, co najważniejsze, dotychczasowe próby utworzenia wymiany modeli z transakcjami opartymi na dostawach i bez krótkiej sprzedaży powinny zostać zaniechane. Płynność - w połączeniu z bezpieczeństwem - to warunek sine qua non udanej giełdy, a wszelkie regulacje ograniczające płynność ograniczają rynek. Ma się nadzieję, że rozsądny doradca zwycięży, a OTCEI pojawi się jako giełda dla małych i średnich spółek pozbawionych dziś funduszy. OTCEI nie udało się z dwóch powodów. Po pierwsze, żaden z uczestników rynku OTCEI nie osiągnął znaczących zysków. Emitenci stwierdzili, że marketing ich emisji na OTCEI nie jest łatwy. Ani wpis nie daje im żadnej reklamy. Niektóre z potencjalnych emitentów wybrały zatem ścieżkę do zawyżania kapitału i poszukiwania na giełdzie. Inwestorzy praktycznie nie mieli żadnych wartościowych zysków z akcji OTCEI, z kilkoma wyjątkami. Wskaźnik OTCEI Composite Index, który osiągnął najwyższą wartość około 380 w październiku 1994 r., Wynosi obecnie około 100. Pośrednicy, czy to członkowie, czy dealerzy, również nie osiągnęli większych zysków, a odpowiedzialność spoczywa na nich w kategoriach sponsoringu i Tworzenie rynku o niskich spreadach okazało się wymagające. Większość z nich zapisała się na maklerów giełdowych, ponieważ dealer był dostępny dość łatwo i raczej tanio, w porównaniu do członkostwa w innych giełdach. Po drugie, procedura obrotu i rozliczenia na OTCEI jest dość uciążliwa, a wymogi rejestracyjne okazują się odstraszającym dla inwestorów i odrzutem ciągłego rozliczenia T3, jak wskazał Komitet Dave'a, uciążliwa odpowiedzialność za systemy wsparcia, takie jak depozytariusze , izby rozrachunkowe i banki poza zapleczem handlowym. Kilka z 16 zaleceń wydanych przez Komitet Dave'a w celu reanimacji OTCEI są bez wątpienia istotne. Istotnym z nich jest lista spółek, które nie spełniają kryterium Sebi w postaci trzyletniej dywidendy, płacąc rekordowe przesunięcie systemu rozliczeń z T3 na T5 w odniesieniu do papierów wartościowych notowanych na giełdzie i pozwalające na cotygodniowe saldowanie transakcji w miejscu codziennej kompensaty w dozwolone papiery wartościowe. Również w tej samej kategorii znajdują się inne sugestie, takie jak bardziej aktywna rola dla instytucji promujących, które mają ustanowić specjalny fundusz w wysokości 50 crore-100 crore na inwestycje w zasadniczo silne akcje notowane na OTCEI i udzielanie gwarancji na OTCEI na modernizację technologii itp. Jednakże, zalecenie, aby wszystkie spółki, które nie spełniają kryterium posiadania co najmniej pięciu akcjonariuszy publicznych, dla każdej oferty kapitału netto o wartości 1 lakh podanej do publicznej wiadomości, dana opcja poszukiwania wykazu na OTCEI, nie jest właściwa. W rzeczywistości wytyczne Sebi wymagają modyfikacji, ponieważ muszą zostać proporcjonalnie zharmonizowane z wytycznymi dotyczącymi przydziału akcji. Związane z tym zalecenie, że spółki wycofywane z innych giełd papierów wartościowych z przyczyn innych niż brak transakcji, może być zarejestrowane w OTCEI w systemie opartym na zamówieniach w odrębnej kategorii spółek notowanych na giełdzie, nie jest w dobrym guście. OTCEI z pewnością nie może być traktowane jako zwałowisko. Takie spółki powinny być notowane na OTCEI wtedy i tylko wtedy, gdy wycofanie z obrotu wynika z niskiego poziomu kapitału spółek. Zalecenie Komitetu dotyczące usunięcia górnej granicy Rs 25 crore za umieszczenie w wykazie na OTCEI wykracza poza cel, dla którego została ustanowiona wymiana. Zalecenie, aby zezwolić na handel akcjami spółek niestabilnych na OTCEI, z mniejszym ujawnieniem informacji jest mizerne z poważnymi konsekwencjami, takimi jak manipulacja i wykorzystywanie informacji poufnych, bez żadnych przepisów karnych, ponieważ będą one poza zasięgiem Sebi. . Konieczne jest zatem zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń przed nadużyciami, zanim zezwolimy na obrót takimi akcjami. Najbardziej nieuzasadnioną rekomendacją Komitetu jest wprowadzenie instrumentów, takich jak kontrakty terminowe i opcje, kontrakty terminowe na akcje, inne formy transakcji terminowych, pożyczki na akcje itp. Są to wysoce skomplikowane projekty, które wymagają dobrze zaplanowanego i w pełni strzeżonego system do działania. Na początku zaawansowanych rynków istnieją odrębne organizacje prowadzące szkolenia w zakresie tych instrumentów. OTCEI jest, delikatnie mówiąc, po prostu nie wymianą na te instrumenty. W kilku krajach na świecie podejmowane są stałe wysiłki na rzecz rozwoju rynku drugiego rzędu, aby zaspokoić potrzeby małych firm. W USA rynek Over-The Counter (OTC) regulowany przez National Association of Securities Dealers (NASD) funkcjonuje od dłuższego czasu. To był główny rynek dla nowych i rozwijających się firm. NASD wprowadziło w 1971 r. Elektroniczny system notowań o nazwie National Association of Securities Dealers Automatic Quotations (NASDAQ) z określonymi normami obrotu. Podczas gdy na rynku OTC notowanych jest ponad 50 000 akcji i obligacji, NASDAQ ma około 5 000 notowanych papierów wartościowych. W Wielkiej Brytanii rynek nienotowanych papierów wartościowych powstał w listopadzie 1980 r., Aby zaspokoić potrzeby małych firm. Następnie utworzono trzeci rynek dla jeszcze mniejszych firm. Ponieważ oba te próby nie wzbudziły odpowiedniego zainteresowania, w czerwcu 1995 r. Giełda londyńska ustanowiła Alternatywny Rynek Inwestycyjny jako giełdę drugiego szczebla, aby zapewnić małym, młodym i rozwijającym się spółkom narzędzie do pozyskiwania kapitału i systemu obrotu pod jego nadzorem . Alternatywny rynek inwestycyjny okazał się sukcesem w krótkim czasie. Nie może być dwóch opinii na temat tego, że OTCEI musi odnieść sukces, ale musi osiągnąć cele, dla których zostało powołane. Poza kilkoma przydatnymi sugestiami konstruktywnymi, które zostały przedstawione przez komitet Dave, które są zgodne z tymi celami, istnieją cztery inne obszary oporowe wymagające koncentracji wysiłków. Po pierwsze, OTCEI nie został wprowadzony do obrotu prawidłowo. Konieczne są agresywne działania marketingowe mające na celu edukację zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Po drugie, przepisy Sebi dotyczące przejmowania spółek nie powinny mieć zastosowania do spółek OTCEI przez okres co najmniej 10 lat od daty umieszczenia na giełdzie. Kilku zawodowo wykwalifikowanych i technicznie rozsądnych, ale słabych finansowo przedsiębiorców obawia się tych przepisów. Po trzecie, animatorzy rynku muszą być finansowani przez system bankowy w sposób swobodny, najlepiej w skali wyznaniowej. Wreszcie, co najważniejsze, dotychczasowe próby utworzenia wymiany modeli z transakcjami opartymi na dostawach i bez krótkiej sprzedaży powinny zostać zaniechane. Płynność - w połączeniu z bezpieczeństwem - to warunek sine qua non udanej giełdy, a wszelkie regulacje ograniczające płynność ograniczają rynek. Ma się nadzieję, że rozsądny doradca zwycięży, a OTCEI pojawi się jako giełda dla małych i średnich spółek pozbawionych dziś funduszy. Ratowanie Otcei, zabijanie jego celów OTCEI nie udało się z dwóch powodów. Po pierwsze, żaden z uczestników rynku OTCEI nie osiągnął znaczących zysków. Emitenci stwierdzili, że marketing ich emisji na OTCEI nie jest łatwy. Ani wpis nie daje im żadnej reklamy. Niektóre z potencjalnych emitentów wybrały zatem ścieżkę do zawyżania kapitału i poszukiwania na giełdzie. Inwestorzy praktycznie nie mieli żadnych wartościowych zysków z akcji OTCEI, z kilkoma wyjątkami. Wskaźnik OTCEI Composite Index, który osiągnął najwyższą wartość około 380 w październiku 1994 r., Wynosi obecnie około 100. Pośrednicy, czy to członkowie, czy dealerzy, również nie osiągnęli większych zysków, a odpowiedzialność spoczywa na nich w kategoriach sponsoringu i Tworzenie rynku o niskich spreadach okazało się wymagające. Większość z nich zapisała się na maklerów giełdowych, ponieważ dealer był dostępny dość łatwo i raczej tanio, w porównaniu do członkostwa w innych giełdach. Po drugie, procedura obrotu i rozliczenia na OTCEI jest dość uciążliwa, a wymogi rejestracyjne okazują się odstraszającym dla inwestorów i odrzutem ciągłego rozliczenia T3, jak wskazał Komitet Dave'a, uciążliwa odpowiedzialność za systemy wsparcia, takie jak depozytariusze , izby rozrachunkowe i banki poza zapleczem handlowym. Kilka z 16 zaleceń wydanych przez Komitet Dave'a w celu reanimacji OTCEI są bez wątpienia istotne. Istotnym z nich jest lista spółek, które nie spełniają kryterium Sebi w postaci trzyletniej dywidendy, płacąc rekordowe przesunięcie systemu rozliczeń z T3 na T5 w odniesieniu do papierów wartościowych notowanych na giełdzie i pozwalające na cotygodniowe saldowanie transakcji w miejscu codziennej kompensaty w dozwolone papiery wartościowe. Również w tej samej kategorii znajdują się inne sugestie, takie jak bardziej aktywna rola dla instytucji promujących, które mają ustanowić specjalny fundusz w wysokości 50 crore-100 crore na inwestycje w zasadniczo silne akcje notowane na OTCEI i udzielanie gwarancji na OTCEI na modernizację technologii itp. Jednakże, zalecenie, aby wszystkie spółki, które nie spełniają kryterium posiadania co najmniej pięciu akcjonariuszy publicznych, dla każdej oferty kapitału netto o wartości 1 lakh podanej do publicznej wiadomości, dana opcja poszukiwania wykazu na OTCEI, nie jest właściwa. W rzeczywistości wytyczne Sebi wymagają modyfikacji, ponieważ muszą zostać proporcjonalnie zharmonizowane z wytycznymi dotyczącymi przydziału akcji. Związane z tym zalecenie, że spółki wycofywane z innych giełd papierów wartościowych z przyczyn innych niż brak transakcji, może być zarejestrowane w OTCEI w systemie opartym na zamówieniach w odrębnej kategorii spółek notowanych na giełdzie, nie jest w dobrym guście. OTCEI z pewnością nie może być traktowane jako zwałowisko. Takie spółki powinny być notowane na OTCEI wtedy i tylko wtedy, gdy wycofanie z obrotu wynika z niskiego poziomu kapitału spółek. Zalecenie Komitetu dotyczące usunięcia górnej granicy Rs 25 crore za umieszczenie w wykazie na OTCEI wykracza poza cel, dla którego została ustanowiona wymiana. Zalecenie, aby zezwolić na handel akcjami spółek niestabilnych na OTCEI, z mniejszym ujawnieniem informacji jest mizerne z poważnymi konsekwencjami, takimi jak manipulacja i wykorzystywanie informacji poufnych, bez żadnych przepisów karnych, ponieważ wykraczają one poza zakres Sebi . Konieczne jest zatem zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń przed nadużyciami, zanim zezwolimy na obrót takimi akcjami. Najbardziej nieuzasadnioną rekomendacją Komitetu jest wprowadzenie instrumentów, takich jak kontrakty terminowe i opcje, kontrakty terminowe na akcje, inne formy transakcji terminowych, pożyczki na akcje itp. Są to wysoce skomplikowane projekty, które wymagają dobrze zaplanowanego i w pełni strzeżonego system do działania. Na początku zaawansowanych rynków istnieją odrębne organizacje prowadzące szkolenia w zakresie tych instrumentów. OTCEI jest, delikatnie mówiąc, po prostu nie wymianą na te instrumenty. W kilku krajach na świecie podejmowane są stałe wysiłki na rzecz rozwoju rynku drugiego rzędu, aby zaspokoić potrzeby małych firm. W USA rynek Over-The Counter (OTC) regulowany przez National Association of Securities Dealers (NASD) funkcjonuje od dłuższego czasu. To był główny rynek dla nowych i rozwijających się firm. NASD wprowadziło w 1971 r. Elektroniczny system notowań o nazwie National Association of Securities Dealers Automatic Quotations (NASDAQ) z określonymi normami obrotu. Podczas gdy na rynku OTC notowanych jest ponad 50 000 akcji i obligacji, NASDAQ ma około 5 000 notowanych papierów wartościowych. W Wielkiej Brytanii rynek nienotowanych papierów wartościowych powstał w listopadzie 1980 r., Aby zaspokoić potrzeby małych firm. Następnie utworzono trzeci rynek dla jeszcze mniejszych firm. Ponieważ oba te próby nie wzbudziły odpowiedniego zainteresowania, w czerwcu 1995 r. Giełda londyńska ustanowiła Alternatywny Rynek Inwestycyjny jako giełdę drugiego szczebla, aby zapewnić małym, młodym i rozwijającym się spółkom narzędzie do pozyskiwania kapitału i systemu obrotu pod jego nadzorem . Alternatywny rynek inwestycyjny okazał się sukcesem w krótkim czasie. Nie może być dwóch opinii na temat tego, że OTCEI musi odnieść sukces, ale musi osiągnąć cele, dla których zostało powołane. Poza kilkoma przydatnymi sugestiami konstruktywnymi, które zostały przedstawione przez komitet Dave, które są zgodne z tymi celami, istnieją cztery inne obszary oporowe wymagające koncentracji wysiłków. Po pierwsze, OTCEI nie został wprowadzony do obrotu prawidłowo. Konieczne są agresywne działania marketingowe mające na celu edukację zarówno przedsiębiorców, jak i inwestorów. Po drugie, przepisy Sebi dotyczące przejmowania spółek nie powinny mieć zastosowania do spółek OTCEI przez okres co najmniej 10 lat od daty umieszczenia na giełdzie. Kilku zawodowo wykwalifikowanych i technicznie rozsądnych, ale słabych finansowo przedsiębiorców obawia się tych przepisów. Po trzecie, animatorzy rynku muszą być finansowani przez system bankowy w sposób swobodny, najlepiej w skali wyznaniowej. Wreszcie, co najważniejsze, dotychczasowe próby utworzenia wymiany modeli z transakcjami opartymi na dostawach i bez krótkiej sprzedaży powinny zostać zaniechane. Płynność - w połączeniu z bezpieczeństwem - to warunek sine qua non udanej giełdy, a wszelkie regulacje ograniczające płynność ograniczają rynek. Ma się nadzieję, że rozsądny doradca zwycięży, a OTCEI pojawi się jako giełda dla małych i średnich spółek pozbawionych dziś funduszy. WYMIANA Z INDYKÓW ODN. 0106OTCEICampS2003006 13 stycznia 2003 r. Drodzy dystrybutorzy dystrybutorów. Sub: Clearing and Settlement w detalicznym rynku długu (rządowe papiery wartościowe) Reserve Bank of India (RBI) i Securities and Exchange Board of India (SEBI) zezwoliły na obrót rządowymi papierami wartościowymi w całym kraju, anonimowo, w oparciu o ekrany, w oparciu o zamówienia system obrotu giełdowego, w taki sam sposób, w jaki odbywa się handel akcjami, w celu umożliwienia wszystkim klasom inwestorów uczestnictwa w tym rynku. W związku z tym OTCEI proponuje rozpoczęcie handlu detalicznego rządowymi papierami wartościowymi. W tym celu OTCEI opracował system w celu rozliczenia i rozliczenia transakcji zawartych w tych papierach wartościowych: Najważniejsze cechy wspomnianego programu przedstawiono poniżej. Rozliczanie i rozliczanie wszystkich transakcji na tym rynku podlega przepisom ustawy Bye, oraz Regulamin Giełdy i takie regulacje, okólniki i wymagania itp., które mogą być wprowadzane od czasu do czasu w zakresie rozliczania i rozrachunku transakcji na rynku długu detalicznego (rządowe papiery wartościowe). Uczestnicy rozliczający Rynku Kapitałowego Giełdy będą mogli uczestniczyć w rozliczeniach i rozrachunkach transakcji dokonanych w rządowych papierach wartościowych, z zastrzeżeniem minimalnej wartości netto Rs.1 crore. Minimalna kwota początkowego wkładu do Funduszu Gwarancji Rozliczeń (SGF) tego rynku w formie dodatkowego depozytu bazowego (ABD) w wysokości 50 000 USD - musi być przechowywana w Exchange, która zostanie poddana przeglądowi w późniejszym terminie. Ekspozycja brutto w odniesieniu do tych papierów wartościowych nie może przekraczać 20 razy wartości ABD. Każdy członek pragnący wyższej ekspozycji będzie zobowiązany do wniesienia dodatkowego kapitału bazowego, jak w segmencie rynku kapitałowego. Rozliczanie i rozrachunek opierałyby się na wielostronnej kompensacji transakcji w ciągu jednego dnia. Fundusze i papiery wartościowe będą rozliczane za pośrednictwem banków rozliczeniowych i depozytów OTCEI w sposób podobny do akcji. Harmonogram rozliczeń dla ofert detalicznego rynku długu (rządowe papiery wartościowe) podano poniżej. Wypłata z tytułu papierów wartościowych i funduszy OTCEI wylicza obowiązki członków i udostępnia sprawozdania według T1. Zobowiązania oblicza się odrębnie dla tego rynku na podstawie zobowiązań rynku kapitałowego. Istniejące konto puli CM z depozytami, które są obecnie obsługiwane w segmencie CM, będzie wykorzystywane do celów rozliczeń papierów wartościowych. Rozliczenie środków zostanie przeprowadzone za pośrednictwem banków rozliczeniowych. Istniejące konta bankowe rozliczeniowe są wykorzystywane do tego samego. W przypadku krótkich dostaw pozycje nierozliczone zostaną zamknięte. Zamknięcie nastąpi w wycenie Zero Coupon Yield Curve (ZCYC) dla cen plus 5 punktów karnych. Kupujący będzie uprawniony do otrzymania najwyższej ceny zbywanej od daty zawarcia transakcji do daty zamknięcia lub zamknięcia ceny papieru wartościowego w dniu zamknięcia, powiększonej o odsetki naliczone według stawki overnight MIBOR FIMMDA-NSE na dzień zamknięcia, w zależności od tego, która wartość jest wyższa, a saldo zostanie zapisane na Fundusz Ochrony Inwestorów. 9. Markowe marże rynkowe będą obowiązywać na otwartych pozycjach rządowych papierów wartościowych i będą obliczane na podstawie cen ZCYC. Margines ten będzie płatny w dniu T 1. 10. Członkowie mogą zwrócić uwagę, że czynności karne, takie jak zablokowanie itp. Oraz punkty karne, są podobne do akcji w akcjach. 11. Handel detalicznym rynkiem długu otwarty jest od 9.55 do 15:30. Instytucje, które są dopuszczone na mocy odpowiednich rozporządzeń do zawierania transakcji tylko na podstawie dostarczania i przyjmowania dostaw, będą działały poprzez mechanizm depozytowy i będą zwolnione z marży, jak w przypadku akcji. Transakcje powiernicze w imieniu funduszy typu Provident, przeprowadzanych za pośrednictwem kont SGL II, również kwalifikują się do zwolnienia z depozytu zabezpieczającego. Wszelkie wyjaśnienia mogą być kierowane do następujących osób w Tel. 26598388. 2. Ashish Bansal Obowiązuje od dnia handlu, 16 stycznia 2003 r. Dla OTC Exchange of India Asst. Wiceprezydent

No comments:

Post a Comment